Welkom in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esther Niel - WaarBenJij.nu Welkom in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esther Niel - WaarBenJij.nu

Welkom in Bangkok

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

05 September 2010 | Thailand, Bangkok

Vandaag mijn derde dag in Bangkok met Floor. Na een vermoeiende, lange reis ben ik heel soepel en veilig aangekomen in Khao San, de toeristenbuurt in Bangkok. Daar vond ik Floor binnen een minuut, heel fijn!

De eerste dag hadden we een beetje last van oplichtende tuk tuk mannetjes die zeiden dat grote attracties dicht waren en dan gingen zij je iets anders aanraden natuurlijk aan de andere kant van de stad, vervolgens kwam er op dat moment een tuk tuk om de hoek (hoe raar..) en dan wilden ze je erin hebben. Gelukkig waren we wel zo slim om niet in te stappen, maar toch vervelend als je denkt dat iemand zo vriendelijk is je info over iets te geven...
Gelukkig werd onze attitude daarna dusdanig, dat die mannetjes ons niet meer gingen aanspreken.

Inmiddels hebben we best wat van Bangkok gezien: the grand palace, what Pho, Mount Golden, de chatuchak markt (waar alles te koop was, letterlijk, soms te smerig voor woorden: iemand een slangetje? Om de hoek waren de konijnen om die dan mee te voeren? Of had iemand interesse in gympen voor zijn hond?? Name it, they have it)

Een van de bijzonderste dingen tot nu toe: cocktails in een overchique restaurant op het dakterras van een wolkenkrabber in de zakenwijk van Bangkok. What an amazing view... zucht!!

De komende dagen gaan we naar Kanchanaburi en Ayuttaha om vervolgens rustig naar Chang Mai door te reizen.

I'll keep you updated!
Liefs

  • 05 September 2010 - 17:25

    Sjoeke:

    Hoi Esther, zo gelukt om te vertrekken!
    Wat een prachtige foto's, ik geniet ervan. Die met die klokjes en die briefjes, mooi. Veel te genieten en dat doen jullie zo te lezen.
    Tot weer verder.

  • 05 September 2010 - 19:20

    Ineke:

    Je bent er!! Fijn dat de reis goed is gegaan. De eerste indrukken zijn dus positief? De coctail ziet er in ieder geval aanlokkelijk uit! Heel veel plezier daar. Geniet!
    x Ineke

  • 05 September 2010 - 20:20

    Pap En Mam:

    Heel fijn dat alles zo voorspoedig gaat! We hebben al weer genoten van de eerste foto's! Prachtig resultaat van fotografe én camera!
    Al veel gezien en dan te bedenken wat er allemaal nog gaat volgen. Succes en we'll keep in touch!dikke kus van ons!

  • 05 September 2010 - 21:24

    Niet:

    Hee Es,

    Goed om te horen dat de reis goed is gegaan en dat jullie elkaar snel gevonden hadden daar!!
    De verhalen klinken goed en bekend!!

    Geniet nog van Bangkok!!

    Liefs X, Niet

  • 06 September 2010 - 06:22

    Eli:

    Goed om te horen dat jullie de mannen van je afslaan ;-). Foto's beloven nog veel voor de rest van de reis. Enjoy!

  • 06 September 2010 - 06:42

    Merel:

    Het ziet er geweldig uit Esther. Heerlijk om zo mijn maandagmorgen op de praktijk te beginnen....
    Geniet bewust! Lieve groeten, Merel

  • 06 September 2010 - 07:24

    Caroline:

    hoi esther wat fijn dat je goed ben aangekomen moest nog aan je denken 1 september . wat hebben jullie al mooie dingen gezien in zo,n korte tijd . de kids vinden een nieuwe juf wel raar maar het gaat goed .wat leuk dat je mij op deze manier op de hoogte houd !! groetjes en nog veel plezier caroline hans mike en kim

  • 06 September 2010 - 08:13

    Renée:

    Lieve Es,
    Je hebt de lange reis stilzitten overleefd ;) Leuk dat je al zoveel mooie foto's hebt kunnen uploaden,Je camera geeft mooie kwaliteit!) ik herken veel van mijn eigen reis. Grappig hè, hoe snel je leert hoe het werkt met de Tuk-Tuk mannetjes. Even een wijze raadt, neem geen mannen aan het stuur met gekke doekjes bij zich, die bedwelmen zichzelf om 24-7 door te kunnen werken. Nou geniet verder van alle mooie tempels en kleuren en geniet van de lekkere curry's. De thaise Mango-salades met pinda's zijn trouwens erg de moeite waard. dit was het wel weer ;) Ik volg jullie!
    Liefs, Renée

  • 06 September 2010 - 08:14

    Mark Pertijs:

    Hoi Esther,

    Wat is Thailand toch mooi. Als ik je foto's zie word ik weer helemaal enthousiast.
    Geniet er van.


  • 06 September 2010 - 14:57

    Ingrid:

    Hi Es,
    Daar zit je dan - na een zeer lange reis - in Thailand, heerlijk te genieten volgens mij. En dat is maar goed ook, zo hoort het! Mooie foto´s, de eersten van zeer velen denk ik. De namen die je noemt waar je nu naar toe gaat zeggen mij niks. Maar het wordt me vast in de loop van de reis allemaal wel duidelijk. Trouwens wanneer we Raoul`s foto´s zien, zal eea wel overeenkomsten tonen met die van jou en hoor ik van hem al wel meer erover. Heb erg veel plezier en maak er wat moois van daar!
    Liefs, H I M

  • 06 September 2010 - 18:28

    Wouter En Floortje:

    He Esther,

    Hmm die foto's roepen goede herinneringen op. Geniet van het prachtige Thailand.

    We volgen je!

  • 07 September 2010 - 13:54

    Oma Zoetermeer:

    Heb net met Ingrid je verhaal gelezen en de foto's gezien. Prachtig vooral van What Po!!
    Ga er heerlijk van genieten daar, ik blijf je verhalen volgen en ik blijf ook op je wachten hoor! Veel liefs, kus, oma.

  • 11 September 2010 - 02:51

    Wouter:

    Nice!! lekker dan ;) ben je tip aan het naleven en probeer alvast te sparen... lukt alleen nog niet zo goed met die verbouwing. fototjes zien er al zeer leuk uit, lukt het een bietje met die coamera?

    dikke kus!

  • 11 September 2010 - 12:21

    Beppie Ten Ham:

    Lieve Esther,
    Een hele poos niet gehoord en gezien,maar nu komt het helemaal goed!!!!,Ik wil je in de eerste plaats feliciteren met het behalen van je bul,zo heet dat toch?Ik ben dan geen familie,maar ik ben ook ape trots op je.Wat een onderneming,en wat leuk dat ik net als bij wouter jullie hele reis mag meemaken.Ik ga nu het verslag lezen en dan ga ik daar op reageren.Nu Esther wees voorzichtig, en geniet van je avontuurlijke reis.knuffel van Beppie.


  • 11 September 2010 - 19:28

    Astrid:

    Hoi Es,

    Wat ziet het er fantastisch uit! Leuk om je eerste indrukken te lezen en meteen de prachtige foto's erbij. Ayuthaya vond ik echt een hoogtepunt en Chiang Mai was ook super. Ik hoop dat jullie zullen genieten!!!

    Liefs, Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Wereld Reis Esther en Richard

Recente Reisverslagen:

27 April 2011

Let's go home

11 April 2011

Een van onze laatste verslagen...

21 Maart 2011

Fantastisch Nieuw-Zeeland

21 Maart 2011

Fantastisch Nieuw-Zeeland

02 Maart 2011

Endy Aussie
Esther

Al vier jaar dromen Floor en ik ervan om samen naar Thailand te gaan. Nu komt het er dan ook daadwerkelijk van! Na twee maanden komt Richard naar Bali om aan te haken. Wij samen zullen nog zes maanden op reis gaan in Azie en Australie en Nieuw Zeeland.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 58821

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 April 2011

Wereld Reis Esther en Richard

05 Februari 2006 - 06 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: