Voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Esther Niel - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Esther Niel - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Augustus 2010 | Nederland, Utrecht

Wat een sentiment op de profielfoto!
Alanya 2004... Floor en ik samen een week in paradise! En dat gaan we nu even 8x overdoen!

Op woensdag 1 september vliegen we allebei (maar met een ander vliegtuig, soort van file-vliegen) naar Bangkok. Op donderdag 2 september kan daar ons avontuur beginnen. We hebben een maand in Thailand, dan twee weken in India en twee weken in Maleisie. Onze vriendjes zullen we daarna ontmoeten op Bali, om de vakantie voort te zetten, maar zover is het nog lang niet...

Op dit moment ben ik bezig die enorme berg van bed naar mijn tas te verplaatsen.. Een enorme klus...
Maar als ik zo af en toe naar buiten kijk, ben ik er heel blij!!

Tijdens de reis zal ik jullie op de hoogte houden van de belevenissen en kijk ik nu al uit naar jullie reacties!


  • 30 Augustus 2010 - 09:14

    Marjolein:

    Hey Es,
    Zet hem op!!!
    Ik weet hoe het is om je tas in te te pakken. Er lijkt altijd te weinig in te passen....
    Goede reis en ik kijk uit naar je volgende bericht.
    Liefs Maj

  • 30 Augustus 2010 - 09:21

    Kirsten:

    Vergeet in ieder geval ons jurkje niet! Succes met inpakken x Kirsten

  • 30 Augustus 2010 - 09:46

    Willemijn:

    Veel plezier lieve Es!!! Xxx.

  • 30 Augustus 2010 - 11:24

    Liesbeth:

    Ontzettend veel plezier. Hoe harder het hier met bakken uit de hemel komt, hoe blijer jij bent natuurlijk! En terecht.

    Bye buuv.

  • 30 Augustus 2010 - 14:29

    Ed:

    Wat dacht je van twee rugzakken? Of een ezeltje natuurlijk.
    Een fantastische reis en tijd toegewenst.

  • 30 Augustus 2010 - 17:15

    Anouk:

    He Es,

    heel veel plezier en maak er iets moois van.

    X

  • 30 Augustus 2010 - 17:35

    Jolanda:

    Lieve dochter van me,

    Ik ga je echt missen, maar deze site maakt heel veel goed en ik ben ook vooral heeeeel trots op je dat je dit allemaal weer gaat ondernemen!
    Geniet ervan en wij genieten mee!
    Tot woensdag op Schiphol!

    Dikke kus, mam

  • 30 Augustus 2010 - 20:56

    Greet Schouten:

    Hele fijne vlucht en succes daar. Ga je verslag volgen hoor en praat het met je moeder elke donderdag met trainen even gezellig door
    Liefs Greet

  • 31 Augustus 2010 - 11:13

    Fieke:

    Es! Ben zo blij voor je dat je op reis kan! Ik zeg: genieten, genieten, genieten! Hier in Nederland is het leven heel wat minder spannend, dus daar hoef je je iig niet druk om te maken. Maak mooie foto's zodat wij bij terugkomst ook nog wat kunnen genieten. Succes met inpakken!!!
    xx
    fiek

  • 31 Augustus 2010 - 11:22

    Eli:

    Veel plezier schat! We zullen jou -en later ook Rich- missen.
    Dikke kus

  • 31 Augustus 2010 - 15:23

    Marit:

    Lieve Es,

    Heeel veel plezier.
    geniet van alles om je heen en kom maar heel terug!

    Liefs, je nichtje

  • 02 September 2010 - 17:42

    Claudia:

    Hi Es,
    Hopelijk hebben jullie allebei een goede vlucht gehad en zijn de eerste dagen goed bevallen! Geniet er lekker van.
    Dikke kus uit Buenos Aires, Clau

  • 02 September 2010 - 20:32

    Annette, Gert, Sanne:

    Hoi Esther,
    Welkom in je thuisland voor de komende maanden! Heel veel plezier en een goede tijd gewenst!

    Hartelijke groeten van het Sneeuwwit

  • 03 September 2010 - 23:33

    Wouter:

    Ja toch!!! kom maar op met die mooie verhalen! ;) kus

  • 11 September 2010 - 19:30

    Astrid:

    Hoi Es,

    Wat een prachtige site. Ziet er nu al leuk uit. Laat staan als hij straks vol staat met 8 maanden reisherinneringen! Heerlijk!!

    Liefs, Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Wereld Reis Esther en Richard

Recente Reisverslagen:

27 April 2011

Let's go home

11 April 2011

Een van onze laatste verslagen...

21 Maart 2011

Fantastisch Nieuw-Zeeland

21 Maart 2011

Fantastisch Nieuw-Zeeland

02 Maart 2011

Endy Aussie
Esther

Al vier jaar dromen Floor en ik ervan om samen naar Thailand te gaan. Nu komt het er dan ook daadwerkelijk van! Na twee maanden komt Richard naar Bali om aan te haken. Wij samen zullen nog zes maanden op reis gaan in Azie en Australie en Nieuw Zeeland.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 58821

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 April 2011

Wereld Reis Esther en Richard

05 Februari 2006 - 06 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: